22 Kasım 2015 Pazar

YILBAŞI WİSHLİST // İSTEDİKLERİM

          Bu yıl da geleneğimi aksatmayıp herkesten önce yeni yıl moduna girdim :) Yeni yılın en güzel kısmı ise benim için hediye almak ve hediye vermek. Hemen hemen her markanın yılbaşı özel koleksiyonları çıkmış olsa da benim yeni yılda en çok istediğim makyaj ürünlerinin çoğu kalıcı koleksiyonlarda. Lafı fazla uzatmadan güzellikleri yakından inceleyelim :)

1.Hourglass Ambient Lighting Edit: Hourglass Ambient Lighting Pudraların ilk çıktığı zamanı hatırlıyorum , hergün Youtube'dan satın alanların yorumlarını izlerdim, bloglardan swatch görsellerine bakardım. Daha sonra bu serinin allıkları ve bronzer'ları çıktı.
Ürün görsel açıdan benim için 'Karşısına geç ve hayran hayran izle ' kategorisinde :) Paketi, içindeki pudranın mermerimsi, renk geçişli deseni harika.Şimdi ise hayranlığımı kat kat arttıan bir palet çıkardılar. Ambient Lighting Edit.Paletin 6 adet pudra içeriyor:

  • Iridescent Strobe Light : Pembe alt tonlu , aydınlatıcı pudra.
  • Luminous Flush: Gül rengi , ışıltılı allık.
  • Mood Exposure: Açık bir mürdüm , vişne rengi allık.
  • Luminous Bronze Light: Orta tonlu bronzlaştırıcı pudra.
  • Dim Light:Şeftali/bej alt tonlu sabitleyici pudra.
  • Diffused Light: Açık ,sarı alt tonlu sabitleyici pudra. Özellikle kızarık ciltler için.
Hourglass Ambient serisiyle tanışmamışlar için bence harika bir başlangıç yeri.Bir palette ihtiyacınız olan herşey var.Özellikle yolculuklarda sadece yanınıza bu paleti alıp olayı bitirebilirsiniz.Benim için tek eksisi resmi olarak Türkiye'de satılmaması ve fiyatı- 80 dolar.

2.Laura Mercier Silk Creme Fondöten: Tam kapatıcı, saten bitişli, yıllardır merak ettiğim bir fondöten. Kremsi ve yoğun bir yapıda.Uzun süre kalıcı ve nemlendirici olduğunu iddia ediyor.Bugüne kadar hep likit ve akışkan fondötenler kullandım , Laura Mercier Silk Creme gibi biraz daha yoğun ve kremsi fondötenleri çok merak ediyorum.Eğer mimik ve ince çizgilere dolmazsa kremsi fondötenlerin verdiği bitiş çok daha kusursuz görünüyor.Umarım deneme imkanım olur.

3.Charlotte Tilbury Color Chameleons: Kalem formunda krem farları çok seviyorum.Kullanımı çok pratik oluyor.Daha önce Kiko ve Sephora Collection 'ın kalemj farlarını kullandım ve çok beğendim. Beni Charlotte Tilbury'ye çekense renkleri. Her göz için göz renginizi daha da ortaya çıkaracak renkleri var.Eğer ela ya da açık kahve gözleriniz varsa kullandığınız bazı farlar gözlerinizi gerçekten renkli gösterebiliyor.O yüzden bu seriyi mutlaka denemek istiyorum:)

4.Charlotte Tilbury Dolce Vita Far Paleti: Yerli ve yabancı bloggerlar tarafından en çok incelenen ve övülen far paleti. Özellikle sonbahar ve kış için harika olduğunu düşünüyorum.Hele bir de yeşil gözlüyseniz bu palet kaçmaz.Charlotte Tilbury far paletlerini belli görünümlere göre oluşturuyor.Sadece bu dörlüyü kullanarak detaylı bir göz makyajı yapabiliyorsunuz , (gündüz için daha hafif , geçe içinse paletteki ışıltılı/simli far ile daha yoğunlaştırarak) ki bence bu da çok güzel.Yanınızda ekstra birşey taşımaya gerek kalmıyor, seyahat için çok kullanışlı.

5.Urban Decay Naked Palette :Sağır sultan bile duydu, kullandı.Bense halen isteme aşamasındayım.Urban decay'in farlarıyla ilgili renk seçimini  harika olması ve farların yumuşacık olması dışında birşey söylememe gerek yok..İSTİYORUM:)))

6.Too Faced Born This Way Foundation: Fleurdeforce 'un videolarında gördüğüm bir fondoten.Deneyen herkesin çok olumlu yorumları var.Aydınlık, kalıcı ve kusursuz bir bitiş sağladığı söylenmiş- ki bunlar da benim fondötende aradığım muhteşem üçlü.

7.Estee Lauder Advanced Night Repair: Advanced Night Repair serumu annem alırken yanında deneme boyunu da hediye etmişlerdi. Sivilce varsa sivilceyi hızlı ve iz bırakmadan iyileştiren, kuruluk varsa yağlandırmadan nemlendiren mucizevi birşey. Cilde silikonla bombardıman yapıp kısa vadeli çizgi doldurma vs isteyenlee için uygun değil ama düzenli kullanımda gerçekten yaşlanma karşıtı bir ürün isteyenler mutlaka denemeli.

8.Clarins Gentle Exfoliating Toner: Listemdeki kavuşmamın en muhtemel olduğu ürün:) Aha-Bha içeren ürünlerden artık kesinlikle denemek istiyorum.Ne kadar güneşten korunup, cildimizi nemlendirsek de özellikle 30 ' a yaklaştığım bu hazin günlerde yüzümde leke ve ince çizgiler oluşmaya başladı.Glikolik, laktik veya salisilik asit içeren ürünler de burada devreye giriyor.Düzenli kullanımda sivilce oluşumunu azaltıyor, tıkanmış gözenekleri açıyor ve gözenekleriniz daha sıkı görünüyor, leke ve izlerde açılma sağlıyor.Daha önce asit içeren bir ürün hiç kullanmadım oyüzden Clarins 'in toniği başlangıç için iyi bi ryer diye düşünüyorum.Aklımı tek çelen ise Cyrene'in %2 Aha Serumu.Bu ikisinden biri çok yakında blogda olacak!

9.Urban Decay 24/7 Eyeliner: Renkleri ve kalıcılıklarının harika olduğu söylenen göz kalemleri. Özellikle Lucky ve Bourbon renklerini çok merak ediyorum.

Yeni yılda denemek istediğim ürünler bunlar..Sizin hangileri???

Mutlu Haftalar!!!


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder