8 Kasım 2015 Pazar

MAKE UP FOR EVER MIST&FIX // MAKYAJ SABİTLEME SPREYİ


Make Up For Ever en çok ilgimi çeken markalardan biri. Özellikle eyelinerları ve farlarının renklerine bayılıyorum. Umarım bir gün deneme fırsatı bulur ve onları da paylaşırım . Bugünkü konumuz ise Make Up For Ever Mist&Fix makyaj sabitleyici sprey.
Makyajımızı güzel yapmak için o kadar uğraşıyoruz, o yüzden gün içinde solması ya da ilk anki gibi güzel durmaması büyük bir hayal kırıklığı oluyor. Make Up For Ever Mist&Fix, makyajın kalıcılığını artırmayı , terlemeye dayanıklı hale getirmeyi , cildinizdeki nem oranını artırarak yumuşak ve ipeksi bir görünüm yaratmayı vaat ediyor.

Spreyi tüm makyajınızı tamamladıktan sonra  kol mesafesinden yüzünüze püskürtüyorsunuz. Ben çarpı işareti yapacak şekilde yüzüme uyguluyorum, böylece her yer kaplanmış oluyor.Çok hafif bir kokusu var ürünün ama uyguladıktan sonra hemen kayboluyor. İlk uygulandığı an biraz yapışkan ve fazla sıvı gibi gelebilir. Kuruyunca saten bir görünüme kavuşuyor , ne fazla mat ne de parlak/ışıltılı glowy/dewy). Bu yüzden çok doğal duruyor.



Makyajın kalıcılığını gerçekten arttırdığını düşünüyorum ve kaldığı süre boyunca da taze görünmesini sağlıyor.Spreyi kullandığım günlerde özellikle fondöten ve göz makyajım saatlerce ilk uygulandığı gibi kalıyor.Bir arkadaşımın düğününde –daha önce yazısını yazdığım Make Up For Ever Step 1 Equalizer Primer ile beraber- bu spreyi kullandım.Gece makyajımı çıkarmadan (benim için çok nadir olur- lütfen siz yapmayın) yattım ve sabah uyandığımda bile her şey yerli yerindeydi. Kesinlikle terlemeye ve akmaya dayanıklı hale getiriyor makyajınızı. Matlaştırma iddiası olmasa da  yüzünüzde yağlanacak yerler yağlanmıyor, kuruyacak yerler kurumuyor, bu da her zaman artı bir puan:)
Zaten fondöten sürüyorum , pudra ile sabitliyorum , bu sprey gerçekten gerekli mi diyenler olabilir. Gereklilik değil belki ama kullanınca farkı o kadar hissediyorsunuz ki , sizin için atlanamaz bir basamak haline geliyor.Make Up For Ever Mist&Fix :
-Makyajın kalıcılığını kesinlikle arttırıyor
-Makyaj ilk yaptığınız anki gibi taze görünüyor
-Hafif yapılı ve cilt tarafından kolayca emiliyor, geride yapışkan ya da ağır bir tabaka bırakmıyor
-Çok pudra sürdüyseniz ciltteki pudramsı görünüşü alıyor
-Ağır bir kokusu yok
-Anında nemlendiriyor ve yüzünüzdeki makyajın daha doğal durmasını sağlıyor
-Göz makyajınız ağlama/terleme vs dayanıklı hale geliyor –suya dayanıklı olmasalar bile-
-Kuru/karma/yağlı her cilt tipine uygun
-Günlük kullanımda  sivilcelenme yapmıyor
Olumsuz yanı ise benim için gerçekten yok.Yazın makyaj yüzümden akmasın diye kullandım , kışa girmek üzereyiz şimdi de gün boyu uzun saatler bozulmadan dursun diye kullanıyorum. Özel günler ve gecelerde rahatlıkla güvenebileceğiniz bir ürün.125 ml ve fiyatı 73 TL. Sephora’lardan ya da makyajtrendi.com dan alabilirsiniz. Denemek isteyenler için 30 ml'lik küçük boyu da mevcut.

Sevgiler!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder