13 Kasım 2015 Cuma

SEPHORA MİCROSMOOTH BAKED FOUNDATION POWDER // SEPHORA PUDRA

       Merhabalar!! Son zamanlarda çok severek kullandığım  Sephora Collection Microsmooth Baked Foundation Powder ‘dan bahsedeceğim bugün.

       Normalde pudra hep atladığım bir basamak olurdu. Daha önce denediklerim arasında en beğendiklerim Rimmel Stay Matte ve Kryolan Setting Powder olmuştu , ama Rimmel bazen fazlaca mat ve kuru bir görünüm bıraktığı için vazgeçtim. Kryolan ise her yönden mükemmel ve gerçekten –gerçekten!!- sabitleyen, harika bir pudra olmasına rağmen kutusu çok kötüydü. Aldıktan iki hafta sonra kapağı kırıldı ve kullanmam çok zorlaştı.Fiyat olarak orta segmentte bir ürün keşke paketlemesi daha iyi olsa kesinlikle tekrar alacağım bir ürün olur.
      Gelelim Sephora Microsmooth Baked Foundation Powder ‘a .. Paketlemesi ideal, kullanışlı, şık ve makyaj çantasına hınçla da atılsa kırılacak gibi değil :) Bu ürün aslında fondöten olarak tanıtılmış, ama ben makyaj sabitleyici pudra olarak kullanıyorum.Bence fondöten olarak kullanılacak derecede bir kapatıcılığı yok, ama hafif bir şekilde kullanırsanız makyaj üstüne çok güzel duruyor.

Sephora Microsmooth Baked Pudra , bloglarda en çok Mac Mineralize Skinfinish pudralarla kıyaslanmış ve onlara muadil olarak gösterilmiş.Ben Mac versiyonunu hiç deneyemedim maalesef, ama Sephora Microsmooth Baked Pudra gerçekten çok ince ,ipeksi dokulu , T- bölgesinde parlamayı önleyen, fondöteni güzel sabitleyen bir pudra. Gün içinde yenilemem gerekmedi ama yine de denedim ,bazen pudrayı tazelendiğinizde yüzünüzde kuru ve pul pul bir görünüm oluyor bu pudra kesinlikle öyle değil, her zaman taze bir görünüm vermeyi başarıyor. Ciltteki yağlı /karma bölgeleri matlaştırırken , kuru olan yanaklarımı asla daha da kurutmuyor.



         
Ben bu pudrayı Real Techniques Pudra fırçasıyla uyguluyorum , çok tüylü  ama yumuşak bir fırçayla uygulamak en iyi yöntem,  böylece fırçaya gereğinden fazla ürün almamış oluyorsunuz. Çok alsanız bile bu pudrayla kötü bir görünüm yakalamazsınız , sadece daha da kapatıcılık sağlar, çünkü standart sabitleyici pudralar gibi renksiz değil. 
        


Sephora Microsmooth Baked Pudra benim çok beğendiğim bir ürün oldu. Ama bir olumsuz eleştirim de var , o da renk skalası. Benim ten rengim Mac NW20 -25 arası bir yerlerde. Sephora Microsmooth Baked Pudranın 25 medium rengini aldım. Yazdan kalan biraz bronzluğum olduğu için şu an çok problem değil ama kışın koyu kalacak gibi:/ Bir açık rengi ise 15 nude – ki o da fazla açık benim için sanırım. Sabitleyen ama kurutmayan, matlaştıran ama donuklaştırmayan bir pudra arayışındaysanız ve  kendinize uyan bir renk bulursanız Sephora Microsmooth Baked Powder Foundation ‘ ı mutlaka deneyin..
Sevgiler!!

 

1 yorum :