16 Kasım 2015 Pazartesi

BİTEN MASKARALAR // BOBBI BROWN, MAC, DIOR, CLINIQUE

         

          Maskara benim için makyajın olmazsa olmazlarından..Simsiyah , uzun ve dolgun kirpikler yaptığınız her makyajı kat kat daha güzel gösterecektir. Bugün son dönemde kullandığım maskaralarla ilgili düşüncelerimi paylaşıyorum, almak isteyenlere fikir verebilir.. 

       
         
          1.Bobbi Brown Smokey Eyes: Bu maskaranın minik boyu yaptığım bir bobbibrownonline   alışverişinin yanında hediye olarak gelmişti.Bayılmıştım!! Smokey Eye Maskaranın fırçası sık ve kalın kıllardan oluşuyor.Fırça kirpiklerin her birini tek tek ayırıyor, uzatıyor ve dolgun bir görünüm sağlıyor.Kıvamı ne fazla akışkan, ne kuru. En güzel özelliği kuruduğunda kirpikleriniz diğer maskaralardaki gibi sert olmuyor.Dokunduğunuzda halen yumuşacık ama sonsuz uzamış ve simsiyah görünüyorlar.Üst üste uygulama yapsanız bile asla topaklanmıyor, gün içinde kuruyup dökülmüyor. Kesinlikle favori maskaralarımdan biri.Bu maskara ile ilgili söyleyeceğim tek olumsuz yanı fiyatı:( 98,00 TL' ye satılıyor ve genel maskaraların aksine sadece 5 ml.




          2.Mac In Extreme Dimension Lash :Mac'in 2013 Midnight Collection setiyle piyasaya sürülen bir maskara.Plastik, taraklı bir fırçası var. Bu fırça sayesinde kirpik dibine çok yakın uygulama yapabiliyorsunuz ve kirpiklerinizin dibinde gür bir görüntü oluşuyor.Fakat fırça çok fazla ürün alıyor.Direk tüpten kirpiklere uygularsanız, topaklanma garantili.Fırçayı önce bir peçeteye silip sonra kirpiklere kat kat uygulamak daha temiz bir görüntü sağlıyor.Tabii böyle yaparken de maskaranın yarısı ziyan oluyor:/ Uzatma konusunda kesinlikle bu maskaradan iyileri var.Kirpikleri zaten uzun olanlar ,  maskaradan  hacim ve siyahlık bekleyenler memnun kalabilirler.Fiyatı 65,00 TL.







          3.Diorshow Maskara: Diorshow'un Sephora'dan deneme boyunu istemiştim , iyi ki de istemişim. Hakkında çok olumlu yorumlar var ama benim beklentilerime uymadı.Bir kere kesinlikle uzatmıyor- ki benim için en önemli özelliklerden biri bu.İnatla kullanmama rağmen kesinlikle ne belirgin bir uzatma, ne de hacim verdi. Fırçası kalın kıllı yapıda, plastik değil, kirpiklere rimeli güzel dağıtıyor, topaklanma ya da yapışma yapmıyor.Tek sevdiğim özelliği ise bugüne kadar kullandığım en , en , en siyah rimel oluşu!! Ela ya da renkli gözlülerde göz rengini muhteşem ortaya çıkarıyor.Onun dışında maalesef beğenmedim:( Fiyatı 110,00 TL.





          4.Clinique Bottom Lash Maskara: Clinique 'in alt kirpikler için özel ürettiği minicik bir maskara. Fırçası cok şirin, en kısa alt kirpiklerinizi bile yakalayıp, belirginleştiriyor.Fırça küçük olduğu için de göz altınıza değdirme ve makyajı mahvetme riski çok az :) Ben üst kirpiklerimde de göz pınarına yakın ve kısa olan kısımda kullandım.Memnun kaldım ama bir daha alacağımı sanmıyorum.Dikkatli bir uygulamayla, normal rimelle de alt kirpiklerinizde istediğiniz görüntüyü yakalayabilirsiniz.Sadece biraz daha dikkat ve sabır gerekiyor:) Fiyatı 70,00 TL.


          Sevgiler!!

          

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder