17 Kasım 2015 Salı

MAC COIL FAR // ELECTRIC COOL FAR SERİSİ

Mac Electric Cool Serisi şu ana kadar denediğim en değişik formülasyona sahip far serisi.Yapı olarak Chanel’s Illusion d’Ombre farlara benzetiliyor.Süngerimsi, kremsi bir yapıda ama toz formunda, bilmem anlatabildim mi :)  
          Electric Cool Serisinde toplam 6 renk var, benim en çok dikkatimi çeken ise bronz tonlarındaki 'Coil' rengi.Çok koyu olmayan metalik bir bakır-bronz rengi - ki benim göz makyajında en sevdiğim tonlar bakırlar ve kahvelerdir.İçinde minik altın ışıltılar barındırıyor.Bu farla ilgili en sevdiğim özellik ise farklı ışıklarda farklı görünmeyi başarması.Bazen daha simli ve sıcak tonlu, bazense daha soğuk ve metalik görünebiliyor.
          Mac Coil , tek başına kullanılarak güzel bir göz makyajı elde edilebilecek bir tona sahip. Ki bu sanıyorum herkes için artı bir özellik:) Hafif bir uygulama yapıp, bolca maskara sürerek ya da daha yoğun uygulayıp, göz kalemi ve maskara ile beraber kullanabilirsiniz.
          Uygulama konusunda da süngerimsi-toz yapıda olduğu için Mac 217 gibi fırçalar ürünü fazlaca dağıtıyor.217 gibi yumuşak bir dağıtma fırçası kullanırsanız, hem renk opak bir şekilde göz kapağına geçmiyor hem de tozutma, yüzünüze düşme problemi yaşıyorsunuz.O yüzden bu farı uygularken en iyisi ya kısa kıllı ve sert fırçalar  ya da direk parmaklarımızı kullanmak.Ben parmaklardan yanayım uygulama konusunda:)



          Parmak uçlarıyla uygulandığında fardaki o harika bakır ve altın yansımalar iyice ortaya çıkıyor. Islatarak kullanırsanız da, daha metalik ve yoğun bir görünüm oluyor.

Kendi başına kullanılabildiği gibi başka farların üzerine rengi daha da yoğunlaştırmak veya bakır yansımalar eklemek için kullanabilirsiniz. Mac Coil'in her göz rengine harika uyum sağlayacağını düşünüyorum.Sadece göz altı morlukları çok yoğun olanlar varsa bu tarz renkler kullanırken o morlukları iyice nötrleyerek kapatmak çok önemli. Yoksa yorgun görünebilirsiniz.


Akşam güneşi güzele vurur diyerek yazımı bitiriyorum:))
          Mac Electric Cool Serisi farları internetten almak için buraya tıklayabilir, ya da Mac mağazalarından 69 TL karşılığında satın alabilirsiniz.Mağazaya gidenlerin zaten hemen bu ürünle göz göze geleceklerine inanıyorum , renkleri stantta çok dikkat çekiyor:) 

          Mutlu günler!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder