10 Kasım 2015 Salı

VÜCUT BAKIM DOSYASI // WATSONS ve YVES ROCHER


         Vücut bakımı konusunda ‘Bakarsan bağ olur, bakmazsan dağ olur’ sözü geçerli :) Bakımı düzenli yaparsanız kesinlikle sonuç alırsınız, çok sayıda ürün kullanmanıza gerek kalmadan hem de. Vücut bakımında  beni yormayan ama güzel sonuç veren bir düzen oturttum sanırım ve bugün bu düzende yer alan beğendiğim ürünlerle , beğenmediğim birkaçından bahsetmek istiyorum.

           1.Vaseline Sprey Krem: Reklamlarda görünce hemen kendimi Watsons'a atıp aldığım bir üründü bu. Kullanımı en pratik olan vücut kremi , sprey şeklinde sıkın , elinizle biraz yedirin ve bitti hazırsınız. Aloe veralı , kakaolu ve yoğun nemlendirici özelliği olan 3 çeşiti mevcut. Ben yoğun nemlendirici olanı kullandım.Yaz döneminde güneş sonrası kullanım için ideal bir ürün, yaz gelmeden bir daha satın almayı düşünmüyorum. Bunun dışında epilasyon sonrası ve duştan çıkınca özellikle cildiniz halen ıslak/nemliyken uygulayabilirsiniz. Kullanım kolaylığı açısından çok beğendim , pratiklik isteyenler için en iyi seçenek ama nemlendirme açısından normal düzeyde , kışın beklentilerime cevap verecek bir ürün değil. 190 ml ve 19 TL civarı bir fiyatı var.Watsons ve Gratis'lerden alabilirsiniz.
        2.Yves Rocher Vücut Sütü (Organik Vanilya):  En bereketli vücut kremim diyebilirim Yves Rocher için. 2 yıl bitti , o hala bitmedi:)Ara ara kullanmaya ara verdim çünkü bu kremin kokusu da fazlaca yoğun , bazen hoşuma gidiyor bazen ağır geliyor. Nemlendirme konusunda Nivea ile aynı, fakat bu losyonu sürdükten sonra cildin emmesi ve kuruması için daha uzun bir süre beklemeniz gerekiyor. Yani Pazar akşamı evdesiniz , kendinize zaman ayırdınız, bakım yapıyorsunuz, o zamanlar için ideal. Fakat aceleniz olan zamanlarda asla bulaşmayın :) Yves Rocher dükkanlarından ya da internet sitesinden alabilirsiniz, 400 ml ve 22,32 TL. 
        3.Nivea Cocoa Butter Vücut Losyonu: Nemlendirme özelliği inanılmaz olan bir ürün. Kokusu biraz ağır gelebilir, ben kakaolu ürünleri sevdiğim için sorun olmadı.Ama kokuya hassas bir cildiniz varsa alerjik problemler yaratabilir.
Nivea ‘nın en sevdiğim vücut kremi diyebilirim, yoğun bir krem ama ciltte kolay emiliyor. Yine duş sonrası ya da epilasyon sonrası kullanabileceğiniz bir ürün. Ben bir de elbise giyeceğim günlerde bacağıma bronzlaştırıcı sprey sürmeden önce kullanıyorum. Sprey daha homojen bir şekilde yayılıyor tabii bir de mis gibi kokuyor:) Bittikçe yenileyeceğim bir vücut kremi . 400 ml ve 20 TL ye almıştım .
       4.I Love Coconut&Cream Vücut Scrub: En büyük hayal kırıklığım!! Hindistan cevizinin kokusunu çok severim , o yüzden özellikle Hindistan cevizlisini aradım ve bulunca koklamadan aldım, sonuç hüsran.. Kokusu çok yapay ve ağır geldi bana. Sırf aldığım için duşta ayak ve bacaklarıma uyguluyorum , tabi sonra duş jeliyle tekrar yıkıyorum kokusu geçsin diye. 200 ml ve 9,90 TL , fiyat olarak uygun ama peeling etkisi de yeterli değil.Zeytinyağı, şeker ve birkaç damla limonu karıştırıp kapaklı bir kapa koyup buzdolabında muhafaza edin ve peeling yapmak istediğiniz zaman onu kullanın bence. Kesinlikle bu üründen daha etkili ve kokusu da korkunç değil.Bitince asla bir daha almam:(

     5.Re-Gen Yağ: Bu yağ da Bio- oil gibi , hem cilt kuruluklarına, hem yara ve çatlak izlerine kullanılıyor. Çatlak izlerinde sonuç gözlemlemek için çok düzenli kullanım gerekiyor, o yüzden onun için yorum yapamıyorum. Benim sevdiğim özelliği ise çok güzel nemlendirmesi ve yapış yapış bir his bırakmaması. Yazın omzum güneşten çok kötü yanmıştı ve tüm deri soyulacaktı.İz kalır korkusuyla  hergün düzenli olarak bu yağdan sürdüm , iyileşmesi kesinlikle hızlandı ve deri soyulup yenisi gelince iz de kalmadı. Hiçbir şekilde alerjik reaksiyona da sebep olmadı hassas ciltliler de güvenle kullanabilirler. 125 ml'sini Watsons’dan 34 TL’ye almıştım.

     6.Johnson&Johnson Bedtime Bebek Yağı :  Banyo sonrası nemli cilde bu yağ sürüldüğünde etki mucizevi!Hem uygun fiyatlı bir ürün hem de epey bereketli, çok miktarda kullanmanıza gerek yok. Kışın kollarıma ,boynuma ve bacaklarıma her banyo sonrası sürdüm.Ağır gelir sivilce yapar diye korktum ama hiç öyle bir problem olmadı.Kesinlikle çok güzel bir ürün. Emilmesi Re-Gen yağa göre daha uzun sürede oluyor. Bir süre beklemeyi dert etmiyorsanız epey güzel ve uygun fiyatlı bir tercih. 300 ml ve 13,90 TL.
     7.Watsons Nylon Body Glove / Kese Eldivenler: Bu eldivenleri çok seviyorum, bir miktar duş jelini eldivene sıkıp kollarınızı bacaklarınızı çok bastırmaya gerek olmadan güzelce ölü deriden kurtarıyor.Watsons'larda 1 alana 1 bedava günlerinde mutlaka yedekliyorum.

Mutlu Günler!!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder