24 Kasım 2015 Salı

BIONIKE DEFENCE MASKE // NEMLENDİRİCİ YUMUŞATICI MASKE

   
-Bionike Defence Softening Mousturizing Maske-
     
     Bionike koruyucu, parfüm ve gluten içermeyen İtalyan bir dermokozmetik markası.Hassas ve toleransı düşük alerjik ciltler için geliştirilmiş cilt ,saç , tırnak bakımı ve makyaj malzemeleri üreten bir firma.Aslında dermokozmetik markalara meraklı olmama rağmen benim bile geçen seneye kadar haberdar olmadığım bir firmaydı.Beni Bionike'la tanıştıran erkek arkadaşım oldu , kendisine buradan teşekkürler:) Bionike Defence serisinin cilt kızarıklarını yatıştırıcı serumunu, hassas peeling kremini ve nemlendirici yumuşatıcı maskesini kullandım ve bugün sizler için maskenin incelemesini paylaşıyorum.
-Bionike Defence Softening Mousturizing Maske-

     Bionike Defence maske, toleransı düşük ciltler için yatıştırıcı, yumuşatıcı ve nemlendirici bir maske. Daha önce hassas ciltlere yönelik olduğunu iddia eden birçok markada hüsrana uğramamdan ve Bionike'ı da çevremde kullanan kimse olmadığından bu maskeye epey negatif yaklaştım.Kullanmaya başlamadan önce epey bir süre dolapta bekledi:)
   
      Bionike Defence Nemlendirici Yumuşatıcı maske , 50 ml'lik bir tüpte geliyor ki bu en tercih ettiğim paketleme şekli- hem hijyenik, hem seyahat dostu.Maske kokusuz, beyaz renkli ve biraz yoğun kremsi bir yapıda.Ama bu yoğunluk yağlı anlamında değil , normal nemlendiricinize göre daha kalın bir yapıda gibi düşünün.
Bionike 'ın  kullanım önerisi : Cildiniz  hassassa ince bir tabaka , normalse arzunuza göre daha kalın bir tabaka halinde sürüyorsunuz.10-15 dk kadar bekleyip, sonrasında Bionike temizleme sütüyle ve bir pamuk yardımıyla siliyorsunuz.
     Ben genelde bir serinin tüm ürünlerini bir arada denemekten biraz çekiniyorum, hem maddi olarak yorucu hem de ya işe yaramazsa diye düşünerek öncelikle en gerekli ürünü alıyorum.O yüzden Bionike Temizleme Sütü bende yok. Maskemi ince bir tabaka halinde cildime yayıyorum, ekstra kuruluklar ve gerilmeler olan yerlere 2-3 dk bekleyip ince bir tabaka daha sürüyorum. İlk sürdüğümde yüzümde bazı yerler hemen maskeyi emerken . bazı yerler beyaz beyaz kalıyor , homojen bir görüntü olmuyor.Tam bekleme süresi dolduktan sonra ise açıkçası benim cildim hepsini emmiş ve geriye silecek bir şey kalmamış oluyor.Ama sizde kalırsa , pamuk ve temizleme sütü ya da temizleyici solüsyonlarla (micellar su)  fazlalığı silebilirsiniz.

-Bionike Defence Softening Mousturizing Maske-

     Bu maskeyi gece yatmadan önce kalın bir tabaka halinde uygulamayı da seviyorum.Özellikle rüzgarlı kış günlerinden etkilenen kızgın ve kırmızı bir cildiniz varsa sabah kalktığınzda çok daha sakinleşmiş, yumuşacık bir dokuda oluyor yüzünüz.Maskeyi hassas ciltler haftada ya da 10 günde 1 , normal ciltler haftada 2 kere uygulayabilirler.

     Bionike Defence Nemlendirici Yumuşatıcı Maske'yi:

  • Cildi normal-kuru ve hassas olanlara
  • İçerik olarak temiz ürünler kullanmayı sevenlere
  • Yağlı ve cilt tarafından emilmeyip , cildin üstünde tabaka gibi duran maskelerden hoşlanmayanlara
  • Yüzünde bölgesel, geçmeyen kuruluklar olanlara
  • Yüzü çok alerjik hatta egzemaya meyilli olanlara öneriyorum.

     Bionike Defence Nemlendirici Yumuşatıcı Maske'yi, ben haftada bir kez , tercihen arındırıcı bir kil  maskesi yaptıktan sonra uyguluyorum.Yağlandırmadan çok güzel nemlendiriyor.Kışın makyajınız ne yapsanız düzgün durmuyor, kuru bölgelere tutunuyor, yüzünüzde kötü görünüyorsa, bu tarz bir nem maskesini ihmal etmeyin.Ayrıca düzenli olarak nem maskesi uygulamak alındaki ve yüzdeki nemsizlikten kaynaklanan çizgilenmelerin ve ince kırışıkların da görünümünü hafifletecektir.



     Düzenli kullanımda gözenek tıkama , sivilcelenme hiçbir tatsız problemle karşılaşmadım.Benden gerçekten 10 üzerinden 10 alan bir maske. Fiyat/performans olarak çok beğendim, -çok sevdiğim- Bioderma ile benzer fiyatlarda. Ama şunu da belirtmeliyim, Bioderma'nın hem Hydrabio Nem maskesi hem de Sensibio maskesini kullandım ve nemlendirme açısından normal bir kremden hiç de üstün bulmadım. Maske konusunda kazanan kesinlikle Bionike.
İçerik Bilgisi


     Siz de Bionike ürünlerini denemek isterseniz eczanelerden ya da dermobakım ve dermokozmetik internet sitelerinden satın alabilirsiniz.Fiyatı 60-65 TL arası. Bazı eczaneler bu tarz ürünlerde indirim yapabiliyor onu da göz ardı etmeyin:)

     Mutlu Haftalar!!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder